Jak zapłacić ?
Blik na telefon
730083041
Przelew tradycyjny na konto
24187010452078119159950011
PayPal
ezotarot.denis@gmail.com
Na rozkłady zapisuje na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy" - kolejka obowiązuje każdego. Odpowiedź w formie wideo filmiku. Czas oczekiwania na odpowiedz 3 doby po otrzymaniu potwierdzenia przelewu lub blika licząc od dnia następnego. Z przyczyn technicznych oraz niezależnych ode mnie czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć. Czas oczekiwania na sesję telefoniczną uzgadniany indywidualnie.
WAŻNE:
Pytania zadajemy tam gdzie napisaliśmy wiadomość.
Do rozkładu potrzebuje imię oraz datę urodzenia swoją oraz osób o które pytamy. Bez tego wykonanie usługi może zostać opóźnione ze względu na to, ze nie mam czasu czytać pytań od razu - ja pytania czytam dopiero przy stawianiu kart. Nie ma dat, imion odkładam na później. Jest to bardzo częsty błąd osób pytających.
Jeżeli piszemy na tik toku - musisz podać namiar na Messenger, WhatsApp. Ewentualnie mogę wysłać wideo poprzez dysk Google udostępniając linka do nagrania wideo z odpowiedzią. Na tik toku nie da się wysłać prywatnie wideo.
Potwierdzenie przelewu lub screen proszę wyslać na maila, telefon lub messenger. Na podstawie potwierdzenia zapisuje na rozkład.
§. Płatności i napiwki
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności zgodnie z obowiązującym cennikiem usług.
W przypadku, gdy Klient dokona płatności w kwocie wyższej niż określona w cenniku lub ustalona indywidualnie cena usługi, nadpłata zostanie uznana za dobrowolny napiwek, przekazany z własnej nieprzymuszonej woli Klienta.
Napiwki nie podlegają zwrotowi, w całości ani w części.
Napiwki nie mogą być wymieniane na inne usługi, produkty ani formy świadczeń.
Zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących, w przypadku świadczenia usług na odległość (online), nie ma obowiązku wydawania paragonu fiskalnego do ręki klienta. Każda transakcja jest jednak rejestrowana na kasie fiskalnej. Na życzenie klienta paragon może zostać przesłany w formie skanu lub zdjęcia – wystarczy zgłosić taką potrzebę podczas zamówienia. Paragonu nie wystawiam, gdy kontaktujesz się ze mną poprzez stronę abrahadabra.pl.
* Wysyłając przelew akceptujesz warunki wyżej wymienionych zasad dostępnych w zakładce "REGULAMIN USŁUG EZOTERYCZNYCH"
Po wykonaniu uslugi Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

FIRMA:
EZODENIS - DENIS SKŁODOWSKI
ul. Boczna 8/84, 41-500 Chorzów
NIP: 627-263-49-28. REGON: 540425856
